הכל מתחיל מפגישת אפיון ומיקוד העסק
בתחילת התהליך חשוב לנו לדייק-
מה העסק שלך עושה? מה השירות או המוצר שלך? למי העסק שלך פונה? מה חשוב לך שהוא ישדר?
נתמקד במציאת הבידול שלך ונענה ביחד על שאלון אפיון בשיטת ״מפתח המותג״ - איתו מיתגנו מעל 150 עסקים. השיחה אורכת כשעה, בעזרתה נכיר אותך ואת העסק שלך בצורה הטובה ביותר.
עכשיו נצא לסקירת מתחרים
חשוב לנו להבין מה עושים המתחרים שלכם,
איך הם מתקשרים ברשת, מה יכול להתאים לעסק שלכם ומה לא.
ואנחנו לא נעשה את זה לבד, גם אתם, בעלי העסק, תצאו לסקר משלכם, תהיו חלק מהתהליך ומתוך המקצועיות שלכם, תראו ותבינו דברים אחרים מאיתנו.
ביחד, הסקר יהיה מדויק יותר ונוכל ללמוד ממנו יותר איך לייחד אתכם מול המתחרים כך תתבלטו מעליהם.
חשיבה ופיתוח הלוגו
הגענו לשלב שבשבילו התכנסנו-
בניית הלוגו, שיהווה בסיס לתהליך המיתוג.
בשלב זה ינתנו לך מספר אופציות לסמל, אותם נגבש, ומהם נבחר יחד סמל אחד, המתאים ביותר בשבילך ובשביל העסק שלך.
עיצוב חומרי השיווק שלך
מהלוגואים שעיצבנו עברוך, נפתח שפה עיצובית אותה נטמיע בערוצי הפרסום של העסק ובחומרי השיווק השונים לבחירתך - חתימת מייל, מסמכי תקשורת עם לקוחות, כרטיס ביקור מודפס/דיגיטלי, תבניות מעוצבות לרשתות החברתיות ועוד ועוד...
כך שלעסק תהיה שפה עיצובית ייחודית, זכירה, מבדלת ואפקטיבית.