קינג סולומון

עיצוב אריזות מזון

הכרנו את איל פנחסי בתחילת 2015, היה צורך מיידי בדקלאים ברענון מותג ואיחוד אריזות ושפה שיווקית.

המשימה הייתה לא קלה, היה צורך מיידי ברענון אחרי 25 שנה של "קיפאון עיצובי" בשוק מסורתי שאינו רגיל בשינויים. אייל והצוות שלו הבינו במהרה את הדרישות ואף יישמו במהרה, הגיעו לישיבות מוכנים ומלאי רעיונות אשר מביניהם משימת הבחירה שלנו הייתה לא קלה כלל. במהרה האריזות כבר "נכנסו" לעבודה ובמהלך ספטמבר כבר היו ב35 מדינות ברחבי העולם. התגובות לא אחרו לבוא, כל הלקוחות שיבחו על המהלך, הצלחנו במשימה- הצגנו חדשנות תוך שמירה על הקיים.

יניב כהן, סמנכ״ל שיווק, הדקלאים.

״
״