מה הופך מותג לבלתי נשכח? איך אפשר לספר סיפור דרך עיצוב?
- איל פנחסי

- 28 באוק׳
- זמן קריאה 1 דקות
כמה חשוב להכיר את האדם שעומד מאחורי העסק.
הסוד שלנו ליצירת מיתוג חכם, מדוייק, שונה מהמתחרים ובלתי נשכח תמון בלוגו החדש של @slavindigital -
שמכיל הרבה יותר ממה שנראה לעין. 🔥🦊
מה הדרך שעשינו?
📌 שיחת מפתח המותג – שאלון בן 9 שאלות שעוזר לנו להבין את העסק ולהכיר את בעל העסק לעומק.
📌 בחירת ארכיטיפ המותג – שמחדד את השפה החזותית והטון השיווקי.
📌 פיתוח לוגו מדויק, שמתאים לערכים של העסק עם רפרנס שהלקוח אוהב ומתחבר כדי לחזק את הקשר למותג.
מה הרפרנס ללוגו?🔎
קוראמה- שועל בעל 9 הזנבות מהמנגה והאנימה “נארוטו”.
במיתולוגיה היפנית הוא נקרה ״קיצונה״, הוא מסמל חוכמה וידע שנצבר עם השנים, היכולת להשתנות ולהתפתח, נאמנות ושותפות.
ואם מישהו לא רואה אנימה ולא מכיר את הרפרנס?🤔
זה הקסם בלוגו הזה, הוא בנוי על סמלים שאנחנו מכירים:
🔸 השועל – סמל לחוכמה, תושייה ויכולת למצוא פתרונות יצירתיים.
🔸 הפרווה הכתומה – לא רק מחווה ל”נארוטו”, אלא גם צבע חם, בולט ואנרגטי. ויש לאמר - שונה מהמתחרים.
🔸 הקומפוזיציה – מגוון של אלמנטים שמתחברים יחד למקום אחד – ממש כמו השירותים שהלקוח מציע.
לוגו הוא הרבה יותר מסמל גרפי – הוא מספר סיפור.📙
הוא משקף את העסק, את הלקוח, ואת הדרך הייחודית שלנו להפוך חלומות למציאות.
רוצים לקחת את המותג שלכם לשלב הבא? בואו נדבר! 📩
לאתר של סלבין דיגיטל
.













תגובות