top of page

מה הופך מותג לבלתי נשכח? איך אפשר לספר סיפור דרך עיצוב?

  • תמונת הסופר/ת: איל פנחסי
    איל פנחסי
  • 28 באוק׳
  • זמן קריאה 1 דקות

כמה חשוב להכיר את האדם שעומד מאחורי העסק.

הסוד שלנו ליצירת מיתוג חכם, מדוייק, שונה מהמתחרים ובלתי נשכח תמון בלוגו החדש של @slavindigital -

שמכיל הרבה יותר ממה שנראה לעין. 🔥🦊



מה הדרך שעשינו?

📌 שיחת מפתח המותג – שאלון בן 9 שאלות שעוזר לנו להבין את העסק ולהכיר את בעל העסק לעומק.

📌 בחירת ארכיטיפ המותג – שמחדד את השפה החזותית והטון השיווקי.

📌 פיתוח לוגו מדויק, שמתאים לערכים של העסק עם רפרנס שהלקוח אוהב ומתחבר כדי לחזק את הקשר למותג.



מה הרפרנס ללוגו?🔎

קוראמה- שועל בעל 9 הזנבות מהמנגה והאנימה “נארוטו”.

במיתולוגיה היפנית הוא נקרה ״קיצונה״, הוא מסמל חוכמה וידע שנצבר עם השנים, היכולת להשתנות ולהתפתח, נאמנות ושותפות.



ואם מישהו לא רואה אנימה ולא מכיר את הרפרנס?🤔

זה הקסם בלוגו הזה, הוא בנוי על סמלים שאנחנו מכירים:

🔸 השועל – סמל לחוכמה, תושייה ויכולת למצוא פתרונות יצירתיים.

🔸 הפרווה הכתומה – לא רק מחווה ל”נארוטו”, אלא גם צבע חם, בולט ואנרגטי. ויש לאמר - שונה מהמתחרים.

🔸 הקומפוזיציה – מגוון של אלמנטים שמתחברים יחד למקום אחד – ממש כמו השירותים שהלקוח מציע.



לוגו הוא הרבה יותר מסמל גרפי – הוא מספר סיפור.📙

הוא משקף את העסק, את הלקוח, ואת הדרך הייחודית שלנו להפוך חלומות למציאות.



רוצים לקחת את המותג שלכם לשלב הבא? בואו נדבר! 📩


.

 
 
 

תגובות


bottom of page