כל הזכויות שמורות לסטודיו איל פנחסי עיצוב גראפי זהות מותגים ואריזה 2017 ©

3 dates 2 go

חדשנות היא חשובה בכל תחום. לפנות לקהל יעד חדש / הזדמנות צריכה / טרנדים עדכניים. ״הדקלאים״, שמשווקת תמר מג׳הול ישראלי במשקלים שונים, פונה לנתח שוק חדש- ״חטיף על הדרך״. מארז ל-3 תמרים, פרי פיתוח של Stage-Packaging LTD .

 

פיתוח שם - 3 dates 2 go, עיצוב אריזה שמשדר טבעיות.
המוצר נמכר במספר ארצות בשפות שונות כולל אנגלית, צרפתית, דנית ויפנית.

Innovation - 3 dates 2 go - natural dates in a new concept for "on the go" consumption.
Naming and packaging design by Brand-n- Pack.
Structural concept - Stage Packaging LTD

 

״הכרנו את איל פנחסי בתחילת 2015, היה צורך מיידי בדקלאים ברענון מותג ואיחוד אריזות ושפה שיווקית.

המשימה הייתה לא קלה, היה צורך מיידי ברענון אחרי 25 שנה של "קיפאון עיצובי" בשוק מסורתי שאינו רגיל בשינויים. אייל והצוות שלו הבינו במהרה את הדרישות ואף יישמו במהרה, הגיעו לישיבות מוכנים ומלאי רעיונות אשר מביניהם משימת הבחירה שלנו הייתה לא קלה כלל. במהרה האריזות כבר "נכנסו" לעבודה ובמהלך ספטמבר כבר היו ב35 מדינות ברחבי העולם. התגובות לא אחרו לבוא, כל הלקוחות שיבחו על המהלך, הצלחנו במשימה- הצגנו חדשנות תוך שמירה על הקיים.״ 

יניב כהן, סמנכ״ל שיווק, הדקלאים.

פרויקטים נוספים שאולי יעניינו אותך