כל הזכויות שמורות לסטודיו איל פנחסי עיצוב גראפי זהות מותגים ואריזה 2017 ©

gold & berg

חברה צעירה לשיווק מזון קפוא בחו״ל פנתה אלינו למיתוג.
שם המשפחה ״גולדנברג״ נתן השראה לשם שנבחר למותג - ״גולד & ברג״  -  Gold & Berg Foods


מה לקחנו בחשבון בתהליך המיתוג ועיצוב התקשורת החזותית?
1. קהל היעד- בעיקר חברות אמריקאיות מבוססות - מחפשות שותפים עסקיים המשדרים שמרנות ואיכות. זה מתבטא בבחירת הפונטים הסריפיים (עם השפיצים) והכבדים, המעניינים במעברים בין דק לעבה, ורק רמז דק של עלה ופרי בלוגו. גם ה״שמות״ גולד (זהב) ו-ברג (הר) משדרים על תדר מוכר לאוזן ולכן אמין.
2. עושר חזותי, צבעוניות פרי, תמונות באיכות גבוהה של פירות טריים, תמיד עושות את העבודה. רואים איכות.
3. הירארכיה של מסרים, סדר וניקיון - מאפשרים להתרכז בעיקר, להבין מהר כיצד לנוע באתר ולהגיע למה שרוצים לדעת. אנחנו זוכרים שאנו בעצם כלי להעברת מסרים שמסייעים ליצירת אמון ומכירות.

תודה רבה לאחים שני ועופר גולדנברג על העבודה המשותפת הנעימה והזורמת!

 

״הכרנו את איל פנחסי בתחילת 2015, היה צורך מיידי בדקלאים ברענון מותג ואיחוד אריזות ושפה שיווקית.

המשימה הייתה לא קלה, היה צורך מיידי ברענון אחרי 25 שנה של "קיפאון עיצובי" בשוק מסורתי שאינו רגיל בשינויים. אייל והצוות שלו הבינו במהרה את הדרישות ואף יישמו במהרה, הגיעו לישיבות מוכנים ומלאי רעיונות אשר מביניהם משימת הבחירה שלנו הייתה לא קלה כלל. במהרה האריזות כבר "נכנסו" לעבודה ובמהלך ספטמבר כבר היו ב35 מדינות ברחבי העולם. התגובות לא אחרו לבוא, כל הלקוחות שיבחו על המהלך, הצלחנו במשימה- הצגנו חדשנות תוך שמירה על הקיים.״ 

יניב כהן, סמנכ״ל שיווק, הדקלאים.

פרויקטים נוספים שאולי יעניינו אותך