כל הזכויות שמורות לסטודיו איל פנחסי עיצוב גראפי זהות מותגים ואריזה 2017 ©

almondo

קבלו אותו - מותג חדש בישראל, עבור שקדים ישראליים איכותיים מעמק יזרעאל: אלמונדו, או Almondo.
הלוגו ושפת המותג פותחו על ידינו.


בשיתוף פעולה עם המומחים לפיתוח אריזות, שותפינו לדרך stage-packaging LTD , שגם הציעו את השם וגם פיתחו את השק המדהים הזה עבור 7 ק״ג שקדים (כן כן, זה גודל מאוד!!), אריזה עומדת עם אפשרות ״ריץ׳ רץ׳״ לסגירה חוזרת, מודפסת באיכות מעולה על ידי גלובל רוטו שקע וקדם דפוס של המומחים בחברת polyflex יצרנו אריזה שמעבירה ״וואו״.

 

גם כשהשק מונח על צידו, התחתית משדרת גם את הלוגו וגם את המוצר.
השק מעביר תחושה כאילו הוא עשוי מנייר עם חלון שדרכו רואים את התכולה - השקדים בגודל אמיתי.
השימוש בלכה מאט מחזק את התחושות הטבעיות שרצינו להעביר כדי ליצור בידול, בולטות ותחושת איכות מעולה.

בהצלחה ללקוחותינו, לשותפינו ולכל העושים במלאכה!!
תודה על ההזדמנויות ליצור מותגים ואריזות איכותיים ברמה הגבוהה ביותר.

Branding and Premium packaging design for Israeli premium almonds. This 7Kg bag is free-standing and has a reclosable ziplock. The high-end printing and use of lacquer enables it to look like it's made of paper with a sheer window. The bottom is also printed and enables recognition of the brand and the product.
The brand "Almondo" has been developed by us with collaboration with [Stage-packaging ltd], our dear professional partners.

 

״הכרנו את איל פנחסי בתחילת 2015, היה צורך מיידי בדקלאים ברענון מותג ואיחוד אריזות ושפה שיווקית.

המשימה הייתה לא קלה, היה צורך מיידי ברענון אחרי 25 שנה של "קיפאון עיצובי" בשוק מסורתי שאינו רגיל בשינויים. אייל והצוות שלו הבינו במהרה את הדרישות ואף יישמו במהרה, הגיעו לישיבות מוכנים ומלאי רעיונות אשר מביניהם משימת הבחירה שלנו הייתה לא קלה כלל. במהרה האריזות כבר "נכנסו" לעבודה ובמהלך ספטמבר כבר היו ב35 מדינות ברחבי העולם. התגובות לא אחרו לבוא, כל הלקוחות שיבחו על המהלך, הצלחנו במשימה- הצגנו חדשנות תוך שמירה על הקיים.״ 

יניב כהן, סמנכ״ל שיווק, הדקלאים.

פרויקטים נוספים שאולי יעניינו אותך